mandag 16. juni 2014

NOK EN LAVKARBO-BLOGG

Ja, jeg er klar over det. det finnes et hav av lavkarbo-blogger. Så hvorfor lage enda en?
jo, her vil jeg legge ut mine oppskrifter. Jeg har så mange gode oppskrifter jeg ønsker å dele med dere. Samtidig har jeg et sted å samle oppskriftene mine.

hva er det som er så bra med lavkarbo? lavkarbo gjør at man kvitter seg med overflødig fett, og når man lider av IBS som meg,så er det så mange ting man ikke kan spise utyen å bli dårlig..men på et lavkarbo-kosthold fungerer jeg helt topp. Man blir lei av alltid å gå med smerter i magen og det som følger med. Det er dessuten et hav av grunner til å bvelge lavkarbo. Mine erfaringer er at man føler seg mye lettere i kroppen,unngår mye vann i kroppen,noe som kan være rimelig ubehagelig. Man holder blodsukkeret stabilt og trenger ikke spise like ofte som man må på et høykarbo-kosthold.
Det beste med lavkarbo er jo at man kan spise mye god mat og ikke sulte seg ned i vekt.
Nå høres det kanskje ut som jeg mener at lavkarbo kun er for oss som skal ned i vekt,men det er det jo absolutt ikke. Jeg vet om mange slanke personer som sverger til lavkarbo,grunnen er at de føler seg så mye mer vel og føler at kroppen fungerer bedre med et kosthold med lite karbo...
så da er jeg klar til å dele mange oppskrifter med dere, og vil vise at man trenger ikke bare spise egg og bacon...noe mange tror....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar